Технологии
HeelCup

Технологията Salming Heelcup™ създава т. нар. heel cup в областта на петата, която е средно твърда, анатомично оформена и помага за стабилизиране и фиксиране на крака в обувката.

LMS+

Бързото спиране на страничното движение на крака може да доведе до изкълчване на глезена. Устройството LMS+ е проектирано с 8% наклон, за да намали риска от това нараняване възможно най-много.

TGS 62/75™

Торсионна направляваща система. Разстоянието от петата до горната част на стъпалото (62% от подметката) е проектирано с мисъл за максимална стабилност и абсорбиране на удари. Тази повърхност е завършена с така наречената балетна линия, която завършва тази стабилизираща част под ъгъл от 75%.

ExoSkeleton

Външният скелет стабилизира стъпалото при странични движения и по този начин намалява натиска върху MTP ставите. Важно е стъпалото да е стабилно, особено в меките части на стъпалото, където при внезапни промени в посоката се упражнява силен натиск върху тази част на стъпалото - голяма вероятност от нараняване.

Recoil

Амортизиращият слой, направен от смес от материали, може перфектно да абсорбира отрицателните сили при удар и в същото време перфектно да използва енергията при всяко отражение. Recoil R™ - Recoil Reduction - технология за подпомагане на амортизирането на големи удари, които засягат петата по време на внезапни промени в посоката и при всяка стъпка.

Cushioning Foam

От друга страна, в задната част на подметката е използвана специална омекотяваща пяна, която има 70% по-добър омекотяващ ефект от масово използваната EVA.

Отзиви
Въпроси
Добави въпрос
*
*
*
Ще отговорим на въпроса ви възможно най -скоро.

Все още никой не е питал за този продукт.
Условия за връщане
Условия за връщане Възстановяването ще бъде обработено след 14 дни.
  • Можете да върнете стоката в рамките на 30 дни.
  • Стоките трябва да са в първоначалното си състояние, неносени и в оригиналната опаковка с оригинални етикети .
  • Клиентът заплаща таксата за доставка.
  • Разходите за връщане се възстановяват по банков път.
  • Ако стоките са пристигнали повредени или използвани, трябва да уведомите нашия екип за обслужване на клиенти в рамките на 24 часа по телефона или по имейл.
Покажи още
Опции за доставка
Начини на плащане
Placeholder
Placeholder